Long time - No see?

Hej bloggen!

Inte ofta det blir av att skriva, tror jag börjar känna att jag gjort min insats i bloggvärlden! Men intresset kommer tillbaka då och då, speciellt när man sitter och läser gamla bloggar och kommer ihåg allt man gjort!

Älskar att alla inlägg från englandstiden finns kvar, så underbart! Längtat fortfarande tillbaka till min extrafamilj, och någon gång hoppas jag att återvända till den gröna byn uppe på en kulle.

I helgen var det kryssning, och det var nice, nästa helg kantas av mycket jobb och lite Pontus. Sen får vi se. Dags att börja fundera på julklappar, jobbar mycket i december och speciellt i slutet, då jag som vanligt brukar vara ute i sista minuten. Inte i år! Försöker jag intala mig. Lycka till. hum.

Läntar till v2!!!
Tyvärr ska inte Fie med dock. Hon åker en annan vecka tydligen. Snyft!



Kommentarer
Postat av: Fie

Vi får ta o åka iväg på något annat äventyr snart tycker jag! =) <3

2010-11-02 @ 11:16:32
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0