@ Kalmar

Nu är jag i Kalmar! :) Efter en tre timmar lång resa, liten miss med vägbeskrivningen och slutligen en vägledning av kursledaren, så var vi här!

Har lärt mig massor idag! Precis det jag kom för, är vad jag upplever! Visst är det lite segt att sitta stilla i ett klassrum men jag överlever!

Nu på kvällen kom min snygga blondinkompis Jennifer för att visa oss Kalmar. Vi hämtade Jenn's kompis Ruaa, sedan väntade ett köpcentrum, ÖLAND, racing med en pudding, mcd och mcflurry, småt race med en svart snygg bil, och Kalmar slott! Myspys, och har haft askul! :D

Nu ska vi snart sova! Ska bli underbart, eftersom jag varit uppe sen 05.00 imorse! ;O

Hihi imorrn får jag träffa busungen Vera och lillasyster Vilma, plus moster+man:D KUL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0