Tävla med mig! ;)

Idag ska jag tillbaka till jobbet igen! Jag jobbat endast två dagar sedan förra måndagen. Har trots allt varit skönt med ett avbrott, men kunde ju hoppat över masjukebiten, haha. Nu är jag tipp topp igen iaf:)
Idag har vi en tävling på jobbet..
"Alla som säljer fler Triss än Josefina vinner ett pris."
Haha, ska bli kul att se. Vet att Johanna lär vara på om hon jobbar! ;) Kör en sån här tävling för Linda tycker alla är så oengagerade i tävlingarna! Måste utmana lite:)
Länge sen jag sålde triss i sån fart, vann ju precis över Flisan till förra påsken eller var de nu var. Länge sen! Får se om takterna sitter kvar!! ;)
Whish me luck, och handla en triss av mig idag:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice! Hoppas de gick bra med trissen.. Kolla min blogg. Sneakpeak! :)

2010-03-11 @ 17:06:35
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0