Mys och Pyssel

Har varit på landet hos mamma söndag kväll till imorse, var himla trevligt:) Sandra och Engla var med, och Lilla Engla fick Lilla Alfa med sig hem som ny kompis. Får se om hon blir kvar där:)

Har jobbat idag, lagom dag tror jag. Lite segt. Börjar ledssna tror jag, börjar bli sugen på plugg, men vad??

Nu på kvällen vart de mys med Carro, kebab, lite serier och skvaller:)

Nu ska vi tre( Jag, Sandra och Carro) snart boka kryssning med, KUL! :D

Nu har Carro visst somnat på min soffa medan jag fick ett ryck med bloggen, det svarta var så deprimerande! :)

Är mycket nöjd med de nya, och Sandra har tagit mina tjusiga bilder i headern och visningsbilden:)

Godnatt nu:)<3

Kommentarer
Postat av: Fie

Tack gumman, du har också fått det fint =) Nja febern är ännu inte borta, men måste man till skolan så måste man :P hehe! Ha det bra darling <3

2010-03-03 @ 07:48:31
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0