Moster på besök:)

Jag lever faktisk, även om ni inte verkar sakna mig alltför mycket...

Jobbar och jobbar, idag var värsta dagen på länge. Kassa 1 (längst ner, plus att de är omvänd så man tittar in i väggen), PLUS att den är belägen vid pant och leksaksmaskinerna för ungarna...Galet oljud när halva norrköping bestämmer sig för att påskhandla...Resultat: HUvudvärk som nu varat i över sex timmar och som inte vet några gränser:(

OCH. Whu! Imorrn blir ännu värre! Åh vad jag inte längtar efter att se City Gross just nu.

Nåväl, iaf. Igår kom min moster Yvonne hit på kvällen, vi hann med ett besök på retaurang Athena och käkade god grekisk mat, och sedan pr atade vi ända till tolvsnåret, riktigt trevligt! :) Så himla sällan vi ses ju! Mycket prat om allt och inget, men också en hel del om vad jag bli " när jag blir vuxen". åhh. Lurigt de där ju! Skjutsade henne till bilfirman imorse, där hon hämtade bilen som hon och Erik just köpt! :)

Nå. Imorrn blir de jobb, HOPPAS också att mitt SIMkort kommer med posten, jag orkar inte vänta mer faktiskt! Känner mig grymt ensam utan internet och telefon, beroendet är totalt.. Nu har jag Carros dongel men vad gör de, när ingen vill prata med mig på msn iaf! :/

Ska somna till Andra Avenyn nu, hoppas jag iaf, tydligen har dom brakparty på gatan någonstanns idag, där är världens oljud, och jag som trodde de var en nära granne. Tror faktiskt det är huset bredvid, för någon öppnade en dörr eller ett fönster, och jäklar. Det lär som en hel jäkla konsert... Måste dom ha de just ikväll, min huvudvärk orkar inte med de.

Vilken whiner jag är. hum......


Kommentarer
Postat av: Jennifer

wine a little, you'll feel better :P

vin löser alla problem!...typ. puss

2010-04-02 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0