Magsjuka dag 2- Åh, fick äta macka!!

Lycklig över att få äta frulle imorse, även om den bestod av ett glas yoghurt och en macka. Mums. Sov ändå till tjugo i tolv, då blev jag väckt av Carro. Skönt. Behövde sömnen! Har inte gjort alls mycket mer idag, pratat med sandra, hämtat paketet från England, kollat avsnitt med carro, tvättat och brorsan kom förbi och var social med.
Soffpotatis dag alltså. Igen. Den senaste veckan har jag varit latare än någonsin, ska bli skönt att komma igång med träningen! Ska dock vara hemma imorrn med, vet inte om jag pallar springa i förbutiken hela tiden, tror inte krafterna räcker för det än. Har ju precis fått i mig mitt första riktiga mål mat, och inte kul att behöva gå hem när man väl är där...
Nåväl.
Nu längtar jag till nästa helg:) Får finbesök då, hihi, kommer bli busigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0