En sväng till åttonde himmlen och tillbaka.

Har haft en underbar helg:)

Att gå hem klockan 19 i fredags och veta att jag hade två dagar ledigt, som skulle kantas av mycket skoj och spänning, är ju en känsla som tar en upp i skyn...

Ca 20.20 fick jag se ett välbekant ansikte kliva av tåget. Jag som var orolig att inte känna igen dig, jag såg dig direkt över spåren när du klev av:) En lång mysig kväll, busigt! ;) Till åttonde himmlen och tillbaka igen, precis som lovat;)

En liten sväng till hästarna nästa morgon, körde många balar hö, och träningen var gjord för dagen! Fick klara mig själv sen, men partyt var planerat, och det blev bättre än så!

Himla mycket folk dök upp i min lilla lägenhet:) Galet! Haha Mycket roligt hade vi, Hugo fick ett besök, och tja. Det är som vanligt. Vi rockar på dansgolvet, skrattar och njuter av allt roligt vi kan ha ihop..

Halv tolv söndag morgon. Fick vakna med ett leende av min ringsignal för en gång skull, det  var roligt att se dig igen. Lång mysdag i soffan, innan tåget tog med dig tillbaka till Skåne igen. Vi lever på denna helgen ett tag...

Fick bli Twilight kväll hemma hos Sandra ihop med Jenn, Niklas och Sandras två kussar. Sov igenom första filmen, andra var bättre denna gången:)

Somnade tillslut inatt, fast i min bok, och i ett försök att tänka bort närmsta veckorna, tills vi kan busa igen, mina tjejor och jag. Jag behöver något att se fram emot hela tiden, och just nu vart det lite deppigt... När allt är så långt borta. Men jag vet Sandra vänder humöret i ett kick framöver. Ska bara smälta helgen lite mer först..

Tack för en underbar helg!:) 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jupp, för nu är det snart helg och sen blir det den 10;e och SEEEN är det kryssning! April kommer att bli 2010;s bästa månad, jag lovar! :D

2010-03-25 @ 17:45:52
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0