För att hästar ger allt

Dom senaste dagarna har mest bestått av hästar, jobb och lite party:) BRA mix tycker jag. Lilla Annabelle kom till världens i lördags och hon växer så det knakar :)

I söndags lade vi ner tre svettiga timmar på att verka elefantens framhovar,resultatet blev bättre än innan men nja, inte bra haha. SJUKT jobbig häst att pyssla med, han drog undan hoven hela tiden. Dock fixade sandra bakhovarna på måndagen och det tog "bara" en och en  halv timme. Så förbättring sker;)

Pärlan har varit kanon att rida, igår fick jag hoppa upp på Jasen, vilket var lurigt! Inser än en gång att jag är på tok för lång för honom, men mysig att galoppera med är han:)

Bus fick rida Fålle igår, och kors i taket, hon fick honom i trav!! Segare än kola är han, Jasen tyckte inte om att vänta, men lite trav var ju suvve:)

Nu ska jag åka och jobba på City Gross VIP dag, spännande!  Ikväll kommer tyligen Björn Rosenström till Otten, och självklart ska jag dit med lite sörpingsfolk och uppleva gamla minnen:)

Imorrn ska de ridas igen, Med Cissi som sällskap, och på kvällen öser vi på Vårruset! Undrar om jag springer bättre än 27 minuter i år? Knappast va??
;)

Ha en toppendag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yeej!:) Hörde av Sandra att du sprang på 29 min? Riktigt bra jobbat, pga så sjuk du varit från och till, som unvikit all träning !

Grattis! Kram Mikaela :)

2010-06-05 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0