We did Vikbolandet

Igår blev det en efterlängtad tripp till Vikbo med en av mina bästa partyflickor Sandra, min andra flicka Jenn var för sjuk för att orka med, synd. Vi hade kul! Var i Uggle, hemma hos Carro Leo, lillebror Leo var där, Gustav,Martin och Lars var där, och sedan eh, två till jag kände igen. Resterande trettiotalet människor var totalt okända, men vad gjorde det!

Jag minns inte när jag skrattade så mycket sist, var på så himla gott humör! Tror det beror på sällskapet, det är inga bekymmer, man är lycklig var dag. Typ. Haha. Det var roligt att se alla grabbarna igen, har inte sett någon av dom egentligen sen augusti. Sandra sa att jag missat för mycket, och tja. Jag tror henne.

Efter en bakismiddag bestående av kokta ägg inatt vid fyra tiden somnade jag så gott. :)

Och efter att ha kört 50-talet balar hö idag, ätit kebabpizza och en super efterrätt á Bus ihop med mina girlies, ligger jag nu hemma i soffan så nöjd så nöjd. I love my chics!



Ett år sedan.
The party won't start til' we walk in;)

Inte igår iaf hihi


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har SÅ ont! Värker i hela kroppen efter lördagen. :)

2010-01-25 @ 09:58:46
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0