Just another look back.

Jag och Carro sitter och myser i soffan under varsitt täcke, med lite tända ljus och i väntan på pretty woman:) Under tiden hittade vi denna på  Bus sida, och tänkte fördriva sista kvarten på nedladdningen:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

J: Flyttade hemifrån:)
C: Köpte en lägenhet!
( Poäng: två av två möjliga;) )

2. Höll du några av dina nyårslöften?
J: Hade inget.
C: haha nee.. Men har samma till 2010;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
J&C: Ja, jobbarkompisen:)

4. Dog någon som stod dig nära?
J: Vi var inte nära, men gammelmorfar försvann iväg till nästa ställe..
C: Nej, tack gode gud.

5. Vilka länder besökte du?

J: Tunisien med Anna:)
C: Turkiet med underbara Elli<3

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
J: Give me some löööööve;) Och lite roligare upptåg. 2009 var ett mellanår.
C: Ärlighet.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
J: Förra nyår, midsommar. Träffade två underbara personer då.
C: Bad memory, 8e juni...

8. Vad var din största framgång 2009?
J: karriär: Fast jobb. Annars. Hur bra det gick att flytta hemifrån känns faktiskt riktigt bra;) Dansuppvisningen!
C: Karriär: Heltid. Lärt mig sjukt mycket om mig själv tack vare händelser under året.

9. Största misstaget?
J: en och annan grabb kanske. Vi kan räkna till två.  Parkeringsböterna var inte heller kul...
C: Att inte inse förren det gått för långt...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
J. Är inne på femte månaden av hosta och förkylning...?
C: haha är alltid sjuk ..

11. Bästa köpet?
J: Min lägenhet. Min nya soffa som dock inte kommit än;)
C: Lätt min lägenhet. Love it. Tätt efter Michael Jackson;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
J& C: Lägenheten! Och kläder;) (J: och bil, tv och soffa!)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
J: Har några olika saker jag kommer minnas länge. Smsen i våras som gjorde varje dag till ett skratt. En midsommardröm, som gick över i något bättre. Att få carro som granne!:)
C: Alla som ställt upp och visat att de verkligen bryr sig!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
J: Inga som satt sig direkt. En och annan partylåt möjligtvis.
C: I'm in Miami Biiiiiiiiiiiiiitch! hhaha

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
J: Gladare första halvan, ledsnare andra.
C. Har aldrig varit så ledsen men aldrig heller så glad.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
J: Varit mer spontan.(Andra halvan av året. Men var nog spontan för hela året i våras)
C: Stått på mig mer. Borde nog ha festat lite mer i turkiet också haha.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
J: Tråkat. Spenderat tid på saker som inte är värt min uppmärksamhet.
C: Stressat. Grubblat.

18. Hur tillbringade du julen?
J: Hos mamma i "Vika" med hela "mammasläkten, hos pappa med familjen och på otten med vänner.
C: I sörping med underbara familjen. Bästa julen ever:)

19. Blev du kär i år?
J: Mjo. Jag tror de.
C: Jag fortsatte vara kär i samma som året innan.

20. Hur många one night stands?
J: Ett! De andra träffade jag mer än en gång. Haha!
C: Noll.

21. Favoritprogram på TV?
J: So you think you can dance. Gossipgirl, andra avenyn:)
C: The hills.

23. Bästa boken du läste i år?
J: TWILIGHT SERIEN!!!
C: Har inte öppnat en enda bok, men Veckorevyn är bra hihi.

24. Största musikaliska upptäckten?
J: Eh. Vet inte.
C: Idol Erik såklart! Grym röst! To die for.

25. Något du önskade dig och fick?
J: Jag är så sjukt bortskämd att jag fått hur mycket som helst jag velat ha. Materiellt sett. Fick också allt jag önskat mig vad gäller personer. men som man säger. Be careful what you wish for. Cause you might just have it all...
C: Är nöjd med det jag har, önskar mig inte saker så ofta.

26. Något du önskade dig men inte fick?♥
J: Sagan. För evigt alltså.
C: Same same...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
J: Flög hem från ett vackert Tunisien, bilköade genom huvudstaden och möttes av kärlek och firande från familjen.:)
C: Tror faktiskt att jag jobbade, kul födelsedag. Massa samtal och sms från nära och kära:)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
J:  Andra halvan iallafall. Har varit en del kul och mycket skumma nergångar i humöret som inte är mig likt.
C: Ärlighet, that's all I can say.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
J: Lika varierande som alltid. Kamelonten. ;)
C: *Jag funderar*, Josefina säger "Rockig".

31. Vad fick dig att må bra?
J: Vänner. Familj. Underbara.
C: Nystarten med köpet av lägenheten bland annat.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
J: Är inte så kändiskåt av mig faktiskt.
C: Instämmer med Josefina.

33. Vem saknade du?
J: Min tredje familj på andra sidan det stora blå.
C: Någon under det där skalet. Som sällan visade sig.

34. De bästa nya människorna du träffade?
J: Oj, det är några stycken. Niklas och Love, Linus, Carro( Träffade jag ju egentligen året innan, men nu känner vi ju varandra också! Haha)
C: En del nytt folk på jobbet, alltid lika kul. Och så har jag ju en ny granne också. Hihi.

Pust. Nu ska vi se film!!

Kommentarer
Postat av: Barba

:)

2010-01-10 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0