Lindvallen 2010

Har lovat er lite bilder:) Sofie har lagt upp massor på Facebook, men ni får några av mina här:)

Glad och förväntansfull!


Kanondag på vägen upp!


Fie ska på upptåg med sin kamera:) Resultat finns på FB.


Joss,Sara och Fisen<3


Hade några minuters sol på hela veckan. Fiiint:)

:)



After ski med skåningar ;) You make a good girl go bad haha


Min nya vän Elenor:) Hanna ser fullare ut konstigt nog. Lovar att så inte är fallet. Haha:)


Party bordet:)haha ett av flera:)


Det var några. Nu ska jag styra och ställa inför mina nya bus, sen ska jag krypa ner i världens skönaste täcke och mysa mig in i några drömmar om paradiset.

Lindvallen 2010 kan jag leva på ett tag:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0