Jag har fått leva livet fullt ut.

Hemma igen. Fem härliga dagar har gått till sitt slut. Och jag blir så DEPRIMERAD av att kliva innanför dörren härhemma. Jag vill vara kvar i paradiset i Linvallen där dagarna såg ut som följande:

Vakna.
Snooza.
Frulle.
Skidåkning.
Lunch.
Skidåkning.
Afterski.
Mat och Bastu.
PARTY.
Vakna...

nåja. Två dagar var party, två dagar var hemma. Pallade inte, för mycket frisk luft är INTE NYTTIGT, man blir så trött.


Jag har träffat så många underbara människor och jag är så lycklig över det. En liten tripp söderut för att hälsa på flicka och pojkar är min plan.
Skåningarna alltså. "sittabackeliften" och "litta" är två nya ord för mig. Haha något som kan dom?;)


You can be a sweet dream, or a beautiful nightmare. Någon där visade mig att sandra alltid har rätt. Det finns alltid bättre. Bättre än den bästa. Och detta var mys. Tihi. åh. Synd bara att det som är bra, alltid är utom räckhåll. Denna gång iform av Skurup;)

Ska sova i min säng nu. Bilder får ni imorgon.

ETT STORT TACK TILL MIN UNDERBARA GRANNE CARRO SOM LAGADE MIDDAG TILL MIG. BÄSTASTE FINASTE!<3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste bara säga.. I told you soo. :P

För efter regnet kommer solsken :)

2010-02-06 @ 16:52:57
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0