Jag har en vän med talang..

...Hon heter Sandra, och tack vare henne, har jag nu blivit två mycket fina tavlor rikare:) Dom ska hänga i mitt kök! Åh fick en helt ny ide om köket nu, leta tapeter dit med då! Tack vännen:)

Ni får se dom en annan dag, för jag ska snart sova!

Ett litet grattis till hästen som vann mot pantern tillslut, efter MYCKET OM OCH MEN med straffarna. Nåväl. Var stensäker på att dom skulle torska ifall de blev straffar, bra att ni vände trenden!

Har just gjort en undersökning åt systembolaget, haha. Fick en del udda frågor som jag berättade för Jennifer:

jokiee.blogg.se - säger:

- "jag är mycket intresserad av vin, det är en av mina största hobbies" stämmer inte/stämmer helt?
- hahaha, åhh!

Jennifer säger:hahhaa

- du är nog mer intresserad av effekterna som vinet ger
- nte så mkt själva vinet

Schysst;)


Snart tre år sen Sandra! Galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0