Han hade läst sina KP..

Jennifer och jag hade en disskussion. Om hur viktigt det är att läsa KP när man är i tonåren. Speciellt som kille. Man kan lära sig mycket där. Och vi kom fram till, att skånsken hade läst ordentligt i KP i sina tonårsår. Hahaha. Vilka slutsatser va?? hahaha. Vi är störda. :)

Har träffat mina fyra pärlor idag. Jenn, Pärlan, Farmor och Carro. Kan man ha de bättre? Knappast. Har världens finaste kort utifrån hästarna. De kommer de kommer. Förhoppningsvis Sälenkorten med.:)

Jag vill ut på nya äventyr. Lite värme senare i vår kankse? Lite budapest också kanske? Och lite skåne. Elenor, min nya galna kompis från fjällen, är ett måste att besöka senare i vår. hihi:)


Imorrn väntar CG. Har varit ledig en vecka. Skulle mer än gärna varit ledig en till. Men ska bli kul att se folket. Arbetskamraterna alltså;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0