En liter cola senare..

I would dare to say, that all the people in Norrköping, have been shopping those two days...

Speciellt hos oss tror jag. Och jag kan lova. Att jag har slitit hund för att fixa det. Igår var jag gråtfärdig av trötthet när jag kom hem, och imorse, väl tillbaka på jobbet kändes de som att jag aldrig varit hemma.

En liter cola senare, och slutet på dagen överlevdes. Pappa gav mig lasange och kvällen bjöd på film ihop med Fiddelii:)

Nu är jag ledig TRE dagar, och jag ska satsa på att ladda om batterierna. Typ. Hehe. Om tio timmar åker jag till vikbo, och om 24 timmar festar jag med sandra, vart vet vi inte men planen är vikbo och afterski party!;)

Have a nice weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0