As bad as it was..

As good it can be!

Hade ju en riktigt pissig vecka förra veckan. Dock börjar saker och ting reda upp sig, och efter två välbehövliga, väljobbade, välmående dagar på landet är humöret tillbaka på topp. Mycket beror nog också på att jag ätnligen känner mig frisk!! För första gången sen september, kan jag säga att jag mår bra, när folk frågar. Wonderful!

Har som sagt varit på landet och ridit, letat nya vägar i skog med karta, träffat strutsar med hästarna(inte så poppis), och klippt buskar så pass att vi har två majbrasor där nu. Haha.

Har även hälsat fjordingen Tequila välkommen, Pärlan är nog inte lika glad, nerputtad i rang tror jag, kankse var välbehövligt??

Nu har jag jobbat och ska snart träna, sen blir de myskväll med carro framför 90210:) Nice!

Imorrn blir de pålledag igen. Hoppas på fint väder!

Keep it goin' :)


Vem kunde tro att det var så grönt förra året?? SNart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0