Tunisien, I hope we come wih sunshine

Inte långt kvar nu! Tunisien imorgonbitti, vi åker inatt. 06.25 går flyget tror jag, haha. Hemifrån går felician strax före 0130. ZzzZ härligt. Bara tre kassetand i bilen med musik sen slutet på 90-talet. Lovely.

Anna yrar om täta regnskurar en dag, och SKYFALL(!) två dagar. Vi får verkligen hoppas att vädergubbarna har fel, coh att vädret blåser förbi. Jag har inte betalat nästan 9000 för att sitta på ett hotellrum. Sådeså!

Vi får väl se, ska bli skönt att slippa dårhuset härhemma, gjorde mig osams med pappa direkt när han kom hem. Jag gillar inte att skiljas som ovänner, så jag anstränger mig inte särskilt mycket för att säga emot hans feta utskällning han ger mig för att "någon" inte tömt soppåsen. Värt. Han ska få en boxningssäck och ett eget rum till jul...

Lite gladare nyheter (tunisen ÄR en glad nyhet. men sol är ett måste), är att jag var ute och red med Linus syster Camilla idag, och det gick kanonbra, hästarna gick fint, och jag är nöjd, och Camilla kommer ha en fet träningsvärk imorrn haha. Jag med troligtvis. Det blir fler gånger kan jag nöjt konstatera:)

Fick en massage på jobbet efter en lunch hos farmor, dagen har gått i ett.  Nu är jag nog typ klar med packningen, snart dags för invägning. Alltid är vägningen mitt absolut största dilemma! Därför tog jag tyngsta boken i handbagaget. Det vägs ju inte...

Detta blir nog det sista ni hör från mig ( på en vecka alltså). Eller iofs. Regnar det därnere lär vi nörda en del på datorn med. Ehee.

Nu ska jag ta tag i min argsinte så kallade pappa. Ibland känns de inte som vi är släkt. Jag är glad, han är arg, han skriker, jag eum. skriker tillbaka. Numera. Ehe. Han planerar allt, jag improviserar eftersom mina planer alrdrig håller.

Jag lever ett såå mycket roligare liv tror jag.
Tunisien. Here we come!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var grymt kul att rida:D

Och JA!!,jag kommer ha en jädrans träningsvärk imorrn när jag vaknar.

Känner redan nu hur öm jag e i röven(kan tolkas hur man vill)haha..

Tack så mkt för att jag fick hänga med:)

ha det spå skönt på resan nu!!

Kram

/Camilla

2009-09-22 @ 17:46:50
Postat av: Becca

Ha en bra resa gumman.. så ser du till att vara frisk när du kommer hem så vi kan ses! Någon fyller ju år snart också..

2009-09-22 @ 18:50:50
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hoppas du får en jättehärlig resa och att det kommer att vara jättemycket sol! Puss

2009-09-23 @ 10:05:41
URL: http://wibbe.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ha det toppen på resan gumman så hörs vi när du kommer hem igen och förshoppningsvis så kommer jag upp för o parta till det lite med dig för o fira din födelsedag! =)



Pusspusss!

2009-09-23 @ 17:42:18
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0