" Keep smiling, it makes people wonder what you're up to"

Det är mitt motto. Det kommer att skrivas på en vägg i min framtida lägenhet. Och Jag Vill Ha Det Här. Verkligen. Det känns som det passar mig. Och de dagar det inte passar mig, kommer det påminna om hur jag vill att jag ska vara. Dock kostar det för mycket för att jag ska våga. Jag skulle ändå bara slarva bort det...:(




Det är min födelsedag snart. Jag skulle kunna önska mig det...I mina drömmar. Kan köpa det själv. Jag kommer slarva bort det! Josefina! Du kommer slarva bort det!

Åh. Okej då.

Kommentarer
Postat av: sandra

Nae törs inte ladda hem den. Funderade på att köpa den men den finns inte någonstans! Blir typ tokig! :P Nevars men den som väntar på något gott..

2009-09-18 @ 12:38:49
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Linuz

när fyller du år undrar jag!!!!!!!!!!!!!klockrent motto annars:P

2009-09-18 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0