Helt rätt på landet

Onsdagsinlägget blev aldrig publicerat, så lägger in de idag..Kan tillägga att jag är sämre idag igen, och att jag inte ska dansa+ att jag är hemma i ektorp igen. Bara dåliga nyheter alltså :/ Iaf. Igår skrev jag:

Idag mår jag mycke bättre, kan bero på att mamma listade ut varför jag mår så dåligt över min medicin..Måste först ta Bricanyl, för att kunna ta Pulmicort efteråt..Kul!

Iaf så har jag suttit på trappen halva dagen och nostalgi läst mina gamla hästböcker, har påbörjat operation rensning i mitt rum här, och två papperskassar med wendytidningar och en kasse med hästböcker ska väck! Jag sörjerlite och har därför läst två av böckerna idag, haha.

Nu ska jag spela ett av mina gamla favoritsel, bondespelet, ganska passande här nere eller hur;) Igår vann Melcher precis, hade jag bara fått en sädeslapp till eller fått pengar på skogen jag köpt hade jag vunnit efter en häpnadsväckande comeback efter att han drog iväg som ett skott från början..Nybörjartur kallar jag det!

Stannar här tills imorrn, och förhoppningsvis är jag tillräckligt frisk för att dansa då! Istället för en hosta som bränner har jag en näsa som rinner, inte kul. Men jag är ju van..

Min favorit trappa..


Är den inte vacker, vi kallar den "boa" på ren östgötska..


Att hon är söt visste vi ju redan..Men nu har hon fått konkeurrens därnere i viken..Mer bilder kommer imorrn eller så. På chihuahua vovvarna..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag vill se chihuahaaaaa!!! :D

2009-09-10 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0