The best thing on a dark day..

... Is when the sun comes out and shines on you.

Köer på CG från öppning, värre blev det. När hela Norrköping vill handla blir det såhär. En hektiskt men ganska kort dag, somnade nästan hos Johanna, men piggnade till hos hästarna. Johanna red Flash såklart, jag fick prova Sabina, en 31 år gammal häst som gick väääldigt sakta, och som travade väääääldigt sakta, och som galopperade nästan stillaståendes. Till en början. Sista galoppen på väg hem gick nästan så fort att jag faktiskt var tvungen att göra en minimal förhållning. Men bara nästan. Väldigt söt häst dock.

Och så kvällen, det jag väntat på i två månader. Underbara JennJong är heeeeemma:) Men den underbara nyheten att hon är här i Norrköping i vår:)

I suddenly feel very much alive


Kommentarer
Postat av: Sandra

Spana in snyggingen på min blogg!! :)

2009-10-25 @ 09:57:13
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är hos Niclas och har glömt telefonen hemma. :)

2009-10-25 @ 20:08:10
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0