Orkar inte, ger er kamelen

Orkar inte blogga. Att jobba idag var helt okej och sjukt tråkigt, roboten kom fram igen. Farmor som sa igår att jag såg mycket piggare ut kommer nog säga något helt annat nästa gång hon ser mig. Fie var här och firade mig en kortis, kul att se min snutta igen, ett fint palet fick jag med! Tack sötnos! <3

Dans idag med, underbart nu har vi en början, och vi har valt en mittenlåt. Åhhh så roligt det är!

Bjuder på en bild från kamelridningen, fick Lurvas att skratta innan han somnade iaf. Jag tycker han ser ut som E.T. Kamelen alltså, inte Linus.. ;)



Natti!<3

Kommentarer
Postat av: Linuz

kamelen ser ut som min försvunna bror!finns en viss likhet mellan oss......

2009-10-02 @ 16:48:00
Postat av: Sofie

haha du är så söt gumman ;)

Vi får planera in en resa till Jönköping för din del snart, så du får komma och hälsa på! =)



KRAM

2009-10-03 @ 11:05:20
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0