Have u ever seen anything more breathtaking?

Fick en glad överraskning idag, Förbutik 9-19 istället för tråk-kassan 9-19. Lovely. Passade på att ta en 20 minuter powerwalk på lunchen,  och höll på att trampa på en orm! Usch! Hatar dom verkligen, kanske mer än spindlar faktiskt. Huh! Ingen kopparorm var de heller, vet inte hur farlig den kan ha varit liksom!

Nåväl. Tänkte bjuda på lite bilder!

Dom kallar honom Monstro.



Flickan min. Unikt kort! Öronen frammåt, jag är chockad.
Har nämligen nästan bara bilder när hon har öronen bakåt!



Från helgen


Jag och Effi på Manesa

 
Elin, Anna och Christoffer på Manesa


Nu kollar jag Satc filmen..:) Sorry för dålig bildredigering. Var för trött helt enkelt!

Imorgon väntar en toppendag! Ridning, solning och staden med Josefine, sen frissan, sen dansen whaa:)

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0