"Äkta vara"

Idag fick jag ett snyggt märke att sätta på tröjan. CG har nämligen dragit igång med en fet reklamkampanj som handlar om "Äkta vara".  Förut såg man den stora skyltningen när man kom innanför dörrarna, det stod det ketchup i massor. Konstigt, ketchup för mig att aldrig varit direkt äkta, för det är ju massor med tillsatser( läs socker). Nåväl. Dom vet väl. På min skylt står det också: " Fråga mig om äkta vara". Ehe. Jag vet ju uppenbarligen inte.

En kund(gubbe) kom fram till mig också och sa de väl valda orden " Är det du som är äka vara? Höhö".
- Precis kära du, självklart.

Eller som Lina sa, det är brösten vi syftar på, vi tjejer. Smaart reklam CG. Wuhu. Vi slår ett slag i silikondebatten. Eller nåt. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hej, jag har en utmaning till dig på min blogg ;P



KRAM

2009-10-21 @ 22:12:36
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej hej,



Jag har en utmaning till dig på min blogg =)



KRAM

2009-10-21 @ 22:14:59
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0