Could a day be more perfect?

Har haft en underbar dag! Hämtade upp min nyfunna vän Josefine strax efter nio imorse. Åkte ut och red, plötsligt kom ett rådjur över traktorstigen mellan åkrarna. Sen såg vi något i oranget som rörde sig. En jägare! Ups, hemsk ledssna! Hoppas han inte suttit där heeeela morgonen! :(

Solade i husby innan vi åkte hem och snabbduschade, sen bar det av ner på stan där det letades partykläder till CGs personalferre på lördag! Hittade en klänning som Josefine övertalade mig att köpa, och faktiskt. Jag gillar den.

Vidare till Eva för att fixa färgen i frisset. Eum. Kan inte kalla mig blond längre. Visst det är snygg. Har två bruna olika nyanser i slingor. Men eftersom underhåret är mörkt, sååå är jag inte blond. Buhu. Det löser vi om två månader sådär. Och med lite hjlp av någon trevlig själv som vill lägga lite ljusa slingor i underhåret sen! :)

Dans idag! Wuhu! Från fem till 8 personer, nu är vi fyra tjejer och fyra killar, vilket innebär att det nu blir pardans! Wheey. Har en 92a till kille, lika lång som mig, smal men med synliga armmuskler, och jag hoppas verkligen att dom ger honom den styrkan han behöver för att klara av grejen. Ni vet när man går ner i brygga? Typ så ska vi höra medan vår "partner" håller i oss. Ovig som man är, är det grymt jobbigt. Och jag gillar inte när någon okänd människa rör mina kärlekshandtag. Dom är endast till för kärlekar. Knappt! Kommer döden dö men ska träna lite med jimmy och hoppas att jag är fyra kilo lättare till uppvisningen!

Lite ansiktsmask och ny färg på tåisarna gör att jag känner mig väldigt fin! Mihi..

Tack för en rolig dag tjejen!

Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0