Åhh det var det bästa jag nånsin sett!

Åhh vilken match. Vilken sjukt sanslöst spännande match! Har suttit som på nålar. Vita hästen gav mig verklig underhållning idag.

I tredje låg de under med 2-4. Med bara minuter kvar blir det plötsligt 3-4. Och med tio sekunder kvar, 4-4. Gah! Sjuka chanser i en fem minuters förlängning. Tyvärr gav en felplanerad straff hästen en förlust. Men från att ha spelat en såååå dålig andra period, och tuffat till sig sååååååååå mycket till den tredje så borde dom ha vunnit. Faktiskt. Skåre ÄR bra. Och serieledande. Och hästen gav dom något att bita i. Yesbox. Det är en intressant säsong detta.

Vi ska inte heller glömma att typ halva backstyrkan var borta. . .
 
Eller, såklart, att domarna var värdelösa. I andra perioden delade dom ut en straff var. Så många handpassningar som jag såg idag har jag aldrig sett innan. Från skåres sida alltså. Dåligt domarn! Okej om man råkar missa en grej. Men att ge fullständigt fan i att blåsa, då kan man åka någon annanstanns. Förresten. Det är inte ens okej att missa en grej. Dagdrömma får man göra på dagarna, inte på en spännande match senare på kvällen.

Där sätter vi .



Nästa gång sätter ni den en gång till. En gång mer än motståndarlaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0