Update från mitt nya "Hemma"

Äntligen! Efter en vecka i princip utan internet har jag nu kontakt med omvärlden igen! :) Otroligt skönt.

Har börjat känna mig som hemma här i lägenheten nu, men det är väldigt tomt emellanåt! Så otroligt tyst...Inte van. Haha. Men den är mysig min lägenhet:) Skulle dock bara vilja ösa på färg på väggarna så jag får bort alla fula märken överallt. Speciellt sovrummet är väldigt blekt just nu. Men de kommer:)

Har min hosta kvar än. Inte alls kul. Nästa vecka jobbar jag många dagar...Inte skoj. Inte med detta. Måste nog ringa doktorn och säga att jag vill ha betapred eller något. Och en tiodagarskur istället för fem. Då kanske de släpper. Buhu:(

Igår fick jag 600 kr parkeringsböter. Suck. Missade att dom stänger av ena sidan av gatan för sopning varje onsdag. Det var kolmörkt när jag parkerade, hur skulle jag kunna se skylten liksom. Bläää- Inte vad jag behövde direkt. Suck.

Nåväl. Ikväll är de nästsista danspasset. Nästa söndag kommer vår grupp vara nummer ett av alla norrköpingsgrupper! Bokstavligt talat alltså, vi inleder. Börjar bli nervös verkligen. Huh!

Nåväl. Ska återgå till att göra min andra kopp te. Fryser en del, vilket inte bådar gott. Måste försöka jobba extra på söndag för att få in lite stålar, så jag kan åka skidor någongång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0