Tik Tok

Tik Tok, on the clock..

Jag hatar att vänta. Jag har inget tålamod. Speciellt inte när jag vandrar runt som en jävla zombie. Vrid klockan frammåt i tiden, när allt är över och livet enkelt. Hum. Det lär alltså bli när jag dör. Kuuul. Skulle kanske skippat svinisvaccinet?

Idag handlade jag med Carro:) 1300kr fattigare, och ett kylskåp, skafferi och en frys som är så pass fulla att jag endast behöver köpa mjölk och ketchup innan lön. BRAAA. Fattigt :( Såhär fattig har jag verkligen inte varit på länge, senast var troligtvis när jag gick på studiebidrag.

Jag ska sova första natten i MIN lägenhet på fredag. Det känns sjukt läskigt, men samtidigt sprider sig friheten i kroppens alla delar. Ska bli grymt skönt att klara sig själv. Imorrn väntar Pärlan, min blivande granne(!) och Ikea med Carro, dans med Anna och (!!!!!) JennJong! Lycka i kroppen, frid i själen<3 Nåja. Lycka iaf!

Hörde en bra låt idag, som jag gillade: Inner circle feat. Flo Rida -  Candygirl(sugar sugar). Myslåt, perfekt när man längtar till sommaren.

Uppdatering ang svinisvaccinet: Ont i armen. Sjuk ont i axel. Känns som någon gett mig en muskeldödare. Och att smärtan sitter kvar. Men faktiskt. Föredrar den här smärtan..





P.s. Hade jag inte tagit svinis och ändå överlevt, kankse jag blivit såhär söt! Undrar vem som skulle bli min drömprins(gris) då?? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0