It just wasn't the right day to do it

Imorse vaknade jag INNAN klockan, trots att klockan blev nästan två innan jag somnade igår. Att vakna innan nio är inte fy skam då:) Filmen, New Moon var bra igår, men ettan var bättre. Sminket var annorunda, minerna var annorlunda. Hum. Som Sandra sa, det första var ju en budgetfilm, och nu har dom lagt ner mer pengar, vilket inte alltid är något bra.. Men ögongodis. Mm ja:) Sen har jag ju läst böckerna nu. När jag såg Twilight visste jag inte vad jag skulle förvänta mig. Det gjorde allt mycket bättre...

Myskväll med Sofie med härligt:)

Idag då. Gick till CG för att hämta bilen som jag så snällt lånat ut åt brorsan min. Åkte till hästarna, och nee. Idag var inte min och Pärlans dag. Så jag och Sandra bytte häst. Så nu har jag tränat muskler som inte går att träna på många sätt hehe. Smala jasen utan stigbyglar kan ju bara ge träningsvärk!

IKEA med Sandra och Niclas, en ny blomkruka till mig:) En sväng till farmor sen, mumma med pannkakor:) Jorgubbar till efterrätt med, inte heller fel. Älskar min farmor!

Nu väntar jag på att Hanna ska berätta för mig om det blir att gräva ner sig i soffan, eller att gå ut och visa Palace vad vi går för...Spännande. Vad som helst kan hända. TYP. Haha. Medan jag väntar tänker jag bygga badrumsmöbel och öppna en vinflaska för lite lagom mys!

Hoppas ni har en trevlig kväll.

Och "Magistern". Lurvas ska få komma ut, men han måste våga först;) Eller bli frisk iaf:) Du är säkert också sugen skulle jag tro? Haha.







Kan man annat än längta till sommar?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag hade jättekul igår! Vi visade verkligen Palace vad vi går för, det får vi göra om!

2009-11-22 @ 19:17:28
URL: http://wibbe.blogg.se/
Postat av: Linuz

hahaha ta bort bilden på mig, jag ser ju cp ut!!!

2009-11-22 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0