It aint over til' it's over

Vänta och se. Jag hatar att vänta. Men jag har faktiskt bestämt mig för att det ska funka på ett eller annat sätt, och då får de fan göra det, för jag är inte okej nu. Och jag HATAR att inte vara som jag ska vara, för jobbet suger när jag är såhär.

Jobbade 9.30-18.30 idag. Och eftersom dom satt rasterna sämst ( 15 min 10.15, 45 min 12.30 och 15 min 16.30) så blev min dag jävlig. Sov typ ingenting inatt, det vackra huset vid sjön är sig inte längre likt. Och som Niklas sa, det finns ingen energi därute längre. Tomt. Ingen Love, inga katter, inga inneboende. Bara Niklas. Kändes extremt konstigt faktiskt.

Dock har det vackra huset blivit ännu vackrare sen sist, och de som nån gång flyttar in där kommer bo i ett drömhus!  Dock drömde jag världens mardröm( en stor svart farlig hund klättrade upp i sängen, och jag skrek men inget ljud kom, väcktes och var helt stel i kroppen, i chock. Det värsta var ju att jag trodde det var på riktigt, eftersom jag var vaken typ hela natten. Huh! Panik, fastlåst, försöker få ut ljud men inget kommer. Åh jag undrar varför jag drömmer de?. Suck.

Iaf. Eftersom jag var trött och deprimerad, var mina kunder inte alls trevliga, och dessutom fick jag en upplärning av Alain. Stod och tittade på honom i tre timmar, han kunde PLU så behövde ju knappt vara med liksom. Snacka om mör. Så när jag vände mig om och sa en grej till Johanna,såg min favorit(?) kassaledare det, och fick en tillhutning. Precis vad man behöver när man bara vill sätta sig ner o stortjuta på jobbet, skäll.  JAG VAR FÖR I HELVETE UTTRÅKAD! Ville jag skrika, men sa snällt att jag inte tänkte mig för, och gick därifrån.

Hatar när mina kunder är såhär. Dom piggar inte direkt upp mig. Något borde jag ha för att jag är så jävla trevlig mot dom jämt. Ge lite tillbaka liksom.

Tog svinisvaccinet nu på kvällen, och trots svimfärdighet gick de på tre röda och just nu har jag ont i armen. Ingen höjdare för morgndagens öppning i förbutiken.

CG - Just my life :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0