En dag närmare flytt!

Idag spenderades hela dagen på Ikea i princip! Mamma kom förbi imorse, vi åkte förbi lägenheten och lämnade kartonger ( Det fanns visst fler! Många fler...) Och sen förbi returpunkten för att slänga lika många påsar som hon kom med:)

Sen Ikea, lite fika och mycket handlande. Lyckades spendera ca 3500:.. Kul. Och då köpte jag inga möbler...En lampa och ett täcke kostade en del, annars mycket små grejer. Lyckades köpa hyllplan som inte passade också. Alltså blir det en sväng tillbaka igen snart. Blaj.

Dans på kvällen, förutom att Kalle nästan tappade mig gick det bra, vi kom lite frammåt och har nu ca 2 min färdig dans att visa upp!

Har fortfarande inte hittat någon soffa :/ Inflytt? Nästa vecka kanske..Pappa ska visst hjälpa mig tapetsera om i vardagsrummet..Det blev nämligen ingen målning idag.

9-19 på CG imorrn. Härligt. Ni vet vart jag finns liksom.

En sak till! Första posten trillade ner i MIN brevlåda idag! Lite reklam och ett brev från EON. Med ett stort frågetecken på. Någon stjärna har skrivit Lindkvist på dörren. Inte konstigt att brevbäraren var lite förvirrade. Gjorde en blondingrej och målade på plasten så det blev ett "k". Såg sedan att man kunde tagit ut pappersbiten... Bra där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att IQ inte sitter hårfärgen då!!!! målade på skylten, hahahahahahahahahahahahah jossan i ett nötskal..

2009-11-06 @ 16:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0