Det blev svettigt

Fy sjutton. Imorgon ska jag stå där med nycklarna i min hand. Min mäklare skrämde mig ordentligt idag, helt fel dag för att säga " Orföranden tycker din inkomst ser lite klen ut för att klara av hyran". Nekat inträde. Dah. Tur att Daniel fixade.  Svettigt värre. Nu är jag i kaos och fullständigt lugn samtidigt. Hatar humörsvängingar.

Sova nu. Lång dag imorgon, börjar 07.20 slutar 21.00. Om jag har tur. Hästar, bank, jobb. phu. Kommer vara liket själv i kassan imorrn. Dricka cola? Ja tack!

Och såhär glad var jag igår när AIK tog guld, även om jag inte hängt med. Ska det vara fotboll så finns bara dom. Har blivit väl upplärd av kusinerna Brandtberg. Detta är från änglarnas allra första match ihop. Då dom spöade Djurgården...


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ursh ! AIK lover!

lär dig krypa lär dig gå LÄR dig HATA AIK !



IK Göteborg i mitt hjärta p

hahaha .. ses snart lover :) pussis

2009-11-03 @ 08:20:40
URL: http://jooosefiiin.blogg.se/
Postat av: Linuz

visste du att göteborgs hejjaklack kallas för änglarna....???

2009-11-03 @ 15:41:07
Postat av: Becca

Vinna cupen, vinna cupen AIK! Nu jävlar, på söndag tar de hem dubbeln! :D

2009-11-03 @ 20:48:17
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0