Och jag fick skratta en stund

Det var alltför länge sen jag fick ett spontansamtal eller sms att skratta åt såhär sent när man är övertrött. Älskar dom. Ikväll kom första samtalet på länge, mycket överaskande från Brandtbergskusinen Chrissen. Han är lite som jag är när jag är. Alltför positiv så man tillslut lämnar sin deppighet och ger sig in i stund där man njuter av att någon gör allt för att underhålla. 

Östgötskan är hemsk. En motorsport på fem bokstäver, börjar på W...(På östgötska).
Svar: "wally". Haha. Kommer som han sa till mig att, förmodligen att skratta varje gång jag tänker på det.

Tack..


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Alltid kuln när man kan muntra upp och få någon att skratta, kommer säkert fler samtal varefter, e så ensam här upp nu.



Ses om ett par veckor, kramar

2009-05-13 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0