Magnus Betnér i Norrköping

Har just sett honom live här i Norrköping på Skandia teatern. Var nere med brorsan, och jag har nu känningar av en kommande träninsvärk i magen. VIlket är toppen, de behöver den. Vad som är ännu mer toppen är att jag skrattade i princip konstant under hans timlånga framträdande! (Var ju tvungen att dra några djupa andetag mellan med;) )

Han var enkelt och kort sagt GRYM!

Det är sånt här man ska lägga pengar på. Att jag inte fattat det innan. Snacka om livskvalite att sitta och lyssna på någon som klagar på allt med total sarkasm och ironi. Ja, alltså. Det var kanon.

Ännu mer kanon var att min skinnjacka nu blev såld på tradera, så min nystartade fond Resafonden får ett första bidrag på 500:-. Bra jobbat där:) Nu ska garderoben rensas och läggas ut på nätet, här finns pengar att tjäna :=

En städerska, en Olle, en Ängel, en Tina, och en komiker har gjort min dag. Totalt. Och jag har svaga känningar om, att svackan inte längre är lika djup. Jag klättrar nog lite uppåt. Botten var ju igår och efter botten kommer toppen!

Tur i spel, otur i kärlek. Jag har tur med pengar just nu, likt aldrig någonsin. Behöver jag säga mer?

Jennjongen imorgon, gud jag har saknat dig i min andra svacka, den som heter detvarbättreförr-svackan. <3

Jag säger godnatt!


( Bild från Expressen)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

aww. du är så fin min vän! :)) har saknat dig också såklart!

2009-05-16 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0