Joshua Radin

Hemmadag idag, det elaka lilla förskylningsmonstret har drabbat sandra och pollenmonstret har ju bosatt sig permant i min kropp sååå, ingen ridning. Hemma har jag varit, har städat ur garderoben och städat mitt rum, duktiga jag. Åkte till öb en sväng med mamsen, och tog en promenad nu på kvällen med brorsan. Nice. Lagom dag.

Resten av kvällen har spenderats framflr rollercoaster, är sjukt sugen på att åka berg och dahlbana aefter alla coola grejer jag byggt nu, liseberg i sommar med ängel?:) Imorrn ska vi iaf sola.

Nu ska jag bara bygga tre banor till så har jag klarat parken, då ska jag sussa! Träffa farmor imorrn med, sofie och becca, och pira farbror som fyllt 60, jösses, busy day;)

Och jag säger bara: Två ord, elva bokstäver: Joshua Radin. Love his songs! Only you är favoriten för minuten:)
Jag säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0