Jag såg en flicka på City Gross...

Idag var jag duktig och gick upp en halvtimme tidigare för att hinna prova en joggingtur innan jobbet kallade. Dock var besvikelsen stor när jag efter ca 13 minuter tvingades ge upp av brännande lungor. Suck. Kommer aldrig palla vårruset:(

Dock är inte det min viktigaste händelse i år så jag håller koncentrationen på helgen. Då drar jag och Sandra till Storstaden och visar hur Norrköping festar! Hihi. Ska sova hos moster och trym och lukas. Kul att träffa kusin igen:) På lördagen kommer vi även träffa Emma som ska visa oss stadens nattliv:) känns bra att gå ut med någon som vet:) Hihi.

Jobbet gick segt idag, hade två roliga stunder. Den ena var när jag tittade ut på ösregnet och sörjde min kommande cykeltur hem, och min snälla arbetskompis Micke säger ungefär följande:

-Men om de regnar så kan jag u skjutsa dig!
- Åh vad snällt! Det skulle vara toppen!
-Klart jag kan göra de.
-. Men annars kan jag cykla, om det blir uppehåll.
- Eller så låtsas vi att det regnar!

haha. Han är rolig han. Hade våran stora flört på jobbet idag. VIsste inte att de va han förs efteråt men iaf. Han sa följande:

- Du förstår, jag kom att tänka på en dikt när jag såg dig här i kassan!
- Haha jasså? (Tänker öhh okej, vad är det här för människa?)
- Ja, jag blev så inspirerad när jag såg dig att jag kom på en dikt!
- Få höra då:) ! (ut med det tänker jag)
- Jo, jag såg en flicka i kassan på city gross, och jag tänkte direkt, att det kommer bli något mellan oss!
- Hahhahaha. (Tårarna rinner lite, han är allvarligt, men med ett snett flin)

Gulle. Den tackar vi för. En sån gubbe ska jag med ha när jag blir gammal. EN rolig levnadsglad en. FÖr gubbe var han, säkert 70 år gammal. Hehe.

Nej nu så. Väntar på att partpinglan ska ringa så planerna kan göras klara;) Iiiihhh.. skoj skoj skoj!

Kan lika gärna säga Godnatt från mig!


Bild av Jennifer;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

WOHO..ut på äventyr snart! ;D

2009-05-08 @ 09:47:48
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Becca

Hälsa till Emma-gumman från mig! Och ha det bra i Sthlm..

2009-05-08 @ 10:44:54
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0