Husvagn?

Jobbet idag var sjukt, konstanta köer och långa sådana. Jippi. Har ju skrivit upp mig mina lediga dagar i helgen, konstig som jag är. Helledig helg och torsdage, men jag tog glatt emot lappen med tiden 06.30-15 av Kerstin som innebär att jag får öppna med min absoluta favorit(eller hur) OCH får den stora äran att städa kassornai TVÅ timmar eftersom vi inte öppnar förs nio. BRA JOSEFINA! Ha. Pengar blir de. Sen på kvällen ska det grillas med sörpingsfolket, och jag längtar efter dom, dom som får mig så levande.

Annars har jag börjat fundera på att hyra en husvagn över sommaren, perfekt ju! Billigt (tror jag), EGET boende, plus att jag får en perfekt plats för alla som vill att komma o grilla. Yees. O så kan jag flytta hem igen när vädret blir åligt. OCH. Jag kan sitta utanför mitt "hem" hela sommaren på de vackra fina dagarna och skaffa mig den bränna jag alltid velat ha och aldrig fått. Hur låter det?;)
----------------------------------------------------------------------------------------

I'm out of things that I can take, gotta high threshold for pain,
let's get one thing straight
I'm not down to share you with anyone...
If that's not what you're looking for
nice knowing you but there's the door!

Don't let me stop you from doing what you wanna do
You don't wanna stick, trust me it's cool, take no chance , get over you,
no no don't let me stop you
if you wanna leave baby you can leave,
just don't pretend that you're in to me, if it ain't true
no don't let me stop you..

Are you listening at all?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0