Wonderful weekend!

Oj oj oj tider går fort.

Fredag: Firade Tysken(t.h) och träffade alla sörpingsfolk, long time no see! Wonderful, träffade min ängel med, hemkommer från thailand :) Sen var de krogen, vi var nog äldst där, men vi hade kul ändå :D Sani och macke var noga mina favoritpojkar på kvällen tror jag:)

Lördag: Åkte tidigt på morgonen ner mot bolmsö, sov eller halv sov hela vägen ner haha. Dopet var jättevackert, Vilma var så söt och Vera vart nog jätteglad för alla presenter hon fick:) Mysigt att träffa båda mostrarna med alla kusiner o sånt med:)

Söndag: Firade mamma på morgonen, hon blev nu 43:) Sedan gick jag och Moster Yvonne på promenad med lilla Vilma:) Sen åkte vi hem efter lite tårta, kom hem, gick en promenad till farmor, sen åkte jag ner till karro. :) Träffade karro,Jennjong, och Emlan, vi gick och fikade. Sen vart det Beck hemma hos Mr Funny (quasimodo;) ), o strax efter slutet blev jag hemskjutsad till min underbara säng. :) år

Måndag: Vaknade imorse, åkte ut o red min pärla häst:) Hon var jäkligt på idag men det var skönt att äntligen komma ut igen:)


Imorgon väntar jobb, på onsdag är det eventuellt wasa? 
Följande konversation mellan mig och sandra utspelade sig nyss:

Josefina| säger:

gud vad vi festar

Sandra, säger:

Ja det är bra för levern har jag hört !
Josefina| säger:
Haha:)


Hon har bra övertalningsförmåga min partypingla;)


Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet väl att jag inte kan ha kul på dansgolvet utan dig? :)

2009-03-02 @ 23:39:50
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Den tyska krigsmaskinen

Vart är den där bilden på mig ifrån??

2009-03-03 @ 02:09:39
URL: http://i helvete
Postat av: Sani

det var ju lätt du och cherrycolan som var mina favoriter :D

2009-03-03 @ 07:19:45
Postat av: Sandra

Kelly Clarkson-My Life Would Suck Without You





En humörHÖJARE! :) Snart är det helg.. :D

2009-03-04 @ 09:15:59
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0