"Ringde du bara för de....?"

Tur att solen sken i morse, annars hade jag nog inte kommit upp. 06.55 existerar inte för mig att gå upp. Roligt. Det är fem minuter innan jag börjar på lördag. Ska äntligen få vara i bageriet! Skoj! Tyvärr jobbar inte Chrille, synd vi skrattar rätt bra, men Kenneth är där och han är bra han med:)

Solen gick i moln för mig på väg till jobbet, och förmiddagen blev jobbig Men Faton min stjärna. Han lyckades på något sätt liva upp mig idag med. Han var också sur för at han skulle jobba mycket. så bestämde mig för att ta all min negativa energi och driva med honom, som jag brukar.

"Hej Faton"
- Hej! Hur är de? Känns de bättre? (lite mer allmänt snack om jobbigheter),
- Det funkar nu. men vet du! Jag har ont i mina tänder! (mina visdomständer bestämde sig för att slå på den som redan ligger idag, dom växer så de knakar)
- Nae! vad synd om dig! Ska jag hålla dig i handen!
- Ja! Snälla. Och klappa mig på kinden med! Kan du inte göra de! Oj nu kommer de en kund..
- Ringde du bara för att säga de?
-Ja?! Behövde få någon som tyckte synd om mig ju! Vet ju att det är dig jag ska ringa?
- Haha. Fan vad skön du är!

Ja, Faton min stjärna.

Många många har varit stjärnor för mig på sistone. Jag fattar inte hur jag kan sitta o tjura när ni finns? Sofie kom till jobbet idag, det var great. Kristina höll mig sällskap på stan, hittade äntligen en skinnjacka, en brun blev de. Och kontot blev redan 900kr fattigare!

Sandra: Dagens garv! Verkligen. förutom faton... Men denna slog de nog! mepublished.blogg.se

Åh! Frustrerad och rastlös. Absolut inget at se fram emot utom trappan på lördag! Det ska banne mig bli en bra helg! Och nästa vecka väntar Oskar på att sysselsätta mig lite, Och emlan på måndag. Det blir bra tror jag:)

Nu ska jag se ett efterlängtat avsnitt av gossip girl. Somnar nog innan det är slut. Timmarna blev för några inatt, och nu ska de tas igen!

Godnattkramar till mina underbara!








Nu orkar jag inte fler bilder. Ni vet vilka ni är<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0