Hemkommen från stöten!

Jodå:) Ångest över att vara hemma men jag växer nog ifrån den strax!

Kom hem kvart i tre i Lördags natt från en toppenkväll på trappan:)
Pappa väckte mig tre timmar senare, fortfarande full var jag piggast fram tills att vi skulle åka....Hehe.
 
Veckan har bjudit på alla sorters väder, dimma, vind, snöfall och sol. Idag var finaste dagen, dock har Hampus legat i feber hela veckan, så de blev för första gången ingen fjärde dags skidåkning. Synd, men vad gör man?

Provade bräda igen igår, alltså jag tog mg ju ner men det kunde knappast kallas snowboardåkning, snarare något som liknade ett gungande vikingaskepp. Haha. Kul var de men ska satsa på skola om jag ska fixa de där:)

Fördel med nybörjare på bräda: Man får komma väldigt nära riktiga snyggingar till liftvakter som inte drar sig för att putta en uppför backen och vackert rcka fram handen när man tappert trillat i knappliften efter tre meter. ( Jag klarade den själv första gången,men vart för distraherad när han kom tydligen;) ).

Nackdel: Ont i händerna och rumpan, benen ska vi inte tala om men där är de msklerna som värker)

Har sovit  i en 120 säng med "lillsyster" emma ( På översta kortet)  hela veckan. Det gick bra överlag. Ehe. Lite sådär att hon gillade min kudde bättre en sin egen och armbågen råkade väl hamna på min tinning i sömnen men jag klagar inte haha. Hon är för rar lilltjejen.

Fina backar har det varit, och för första gången känner att jag utvecklats i min åkning, nu kör jag mer "aktiv åkning" sa pappa. Great. :)

Kacka och jag hade nog roligast av alla på det som skulle kalla för after ski. Ehm.


Pappa nöjd efter åkningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0