Helgen gick fort och långsamt!

Hur man får ut mesta möjliga av en jobbhelg: 

Fredag: Träffade Sani för lite film o snack om framtid, godisätande och sånt trevligt:) tyvärr funkade min efterlängtade twilight sådär, så de blev the pursuit of happiness, helt okej film:) Skjutsade hem honom till tolvslaget, så askungenlikt det kan vara haha. Pratade sedan lite med Knubbsälen( nytt smeknamn hehe).
Kommentaren: Det kändes bra! Har jag ju lovat att skriva:P

Lördag: Inte många timmars sömn tyvärr, fyra eller fem timmar var de nog, jag är hopplös på att somna ibland! Lördag innebar mördarpasset 10-20. Fick se på schemat att från 1-8 hade jag bara kassan och endast en kvarts rast. En blick på maria och hon visste att jag skulle kalga sa hon. Fick därför tre och en halvtimme i korven, härligt. Där går tiden fort!

Slutade 8 då, rush upp o sminka om sig, mötte upp Johanna och Zandra fö att kila upp till Oskar och hans vå vänner Jocke och Kricka, jag hade jättetrevligt:) Hugo väntade, ( Jag vet, det är INTE roligt där, och nej, jag vart inte positivt överaskad den är gången. Heller. suck. Dock hade jag ju roligt sällskap.

Tog taxi hem, trodde jag ja. Emil lurade iväg mig på villovägar, trodde jag kunde lita på honom och speciellt sofie som jag träffade första gången men icke:P Knubbsälen var skapligt full, sov på soffan innan jag ens hann hämta min tandborste. haha. Nya smeknamnet kommer från att han, när jag väckte han imorse, frusit så pass i sömnen att han dragit armarna innanför tröjan..attans att jag inte tog kort!

Söndag: Vaknade nio imorse, låg o segade i sängen till halv tolv typ. Fick i mig nästan en liter youghurt, namnam. Sen skjutsade in ibland ganksa snälla pappa mig till jobbet och gav mig till och med en matlåda med potatisgratäng och fläskfile. Jobb 13-21.30, korvpasset var döden, säger inte mer än så. Faton var sjukt avundsjuk på min matlåda, speciellt när ahn sa att hans färdigrätt såg ut som det som kom upp i fredagsnatt. Stackarn. Trots de bjöd han lite på sin pepsi, ibland kan man inte annat än älska sina arbetskamrater.

Jag hade iaf en stängning med mycket skratt, där tre av fem hade festat igår....;)

Tack mina sötnosar som hållt mig sällskap i helgen. Partypinglan verkar ha haft en toppenhelg utan mig, och nu ser ja fram emot något nytt upptåg snart? Har ju min snygga klänning att inviga fortfarande..med tillhörande..hum. Strumbyxor ;)

Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh ja! Klart du ska få inviga klänningen snart! :) Kanske nästa lördag? ;)

2009-03-09 @ 12:14:10
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0