Hämnd är sött

Och jäklar vilken sådan det ska bli. Sandra och Josefina on a mission! Mohaha. Hon inleder nästa helg, sedan kommer jag ta över. Sen kanske vi gör lite tillsammans. Och så kanske jag avslutar? Haha. Fan. Detta kommer blir SKOJ! :)


Hämnd är föresten rätt sött annars med. bråkade med pappa förut om all. Att vi bor så trångt och att jag aldrig kna ha kompisar hemma för att vi "stör".  Så jag sa: Pappa! Jag och Sandra har hittat en lägenhet vi vill ha!

Efter chocken sa han att det var för dyrt. Jag sa att om jag flyttar själv blir det dyrare. ägd :)

Usch. Jag hatar att sitta ensam hemma en fredag eller lördagkväll. Det suger verkligen. Jag vill dansa men ögonen går i kors. Skoj. Får väl kolla film emd resten av familjen. Pappa föreslog att vi skulle hyra en film allihopa imorrn, som inget sett. Jag fnös till svar, suckade, och svarade att visst. Jag har nog inget annat för mig imorrn. Sålänge mina andra förslag går i stöpet. ha. han får nog lägga ner familjekvällarna. De inträffar bara en gång per år. Jul! Och midsommar om han har tur....

Nu ska jag packa och leta bilder, bränna musik och fixa filmer och avsnitt, så jag inte blir helt less i stöten!

Bjuder på en rebus Sandra gjorde till mig igår. Kan ni lösa den? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0