En väg utan mål i sikte..

Jag är trött på att inte ha något mål! Gah! Vet inte vad jag ska ta mig till längre, dagarna är bara grå, nåväl för att man skrattar ändå, det gör jag ju men känslan maler inuti hela tiden trots leenden. Sitter o kollar runt nu, vart ska min väg leda egentligen?  Suck.

Nu ska vi iaf starta en ny tävling på jobbet, och imorrn kommer jag gå ditt med storvinsten som sikte, vet att jag kan klara det, sist gick de ju asbra. Priset? 6 biobiljetter, 500kr presentkort, eller en bunt med tialotter. VInner jag blir de bio tror jag, beror på vart presentkortet gället! Men tialotterna struntar jag i, vinner aldrig. Otur i spel och nej, har inte heller direkt tur i kärlek. Det är bara ljug.

Lovade ju ett kort på min impulsgrej från igår, men orkade inte. Kan iaf avslöja att jag numer har en fin liten rosa pärla i mtten på höger öra, är så nöjd! Kunde dock inte sova inatt, eftersom jag hela tiden rullade över på örat och det gjorde ont! :P Verkar bli nästan lika illa inatt får se:) Haha.

Tävling imorrn, får fokusera på den för att slippa bry mig om min kassa kommande helg!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har ett mål på sätt och vis. Vårt mål är att hitta ett mål :)

2009-04-01 @ 12:11:07
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0