En dag på stan!

Vaknade hos Johanna imorse, många gånger till o med, orkade inte gå upp men kroppen ville inte sova heller. Tog bussen in till stan vid kvart i elva, kom hem kvart i fem haha. Någon tusenlapp fattigare med, mhm jaha. Ingen mer shopping för mig den här månaden. HIttade iallafall en väldigt fin vas till min stora bukett rosor jag fick av Niklas för ett par veckor sen, den vart jättefin i den:) En impulsgrej gjordes, bild kommer senare, lunchade med Emlan på fräcka och hade kristina som sällskap med:) Mycket trevligt!

Kom hem och fastnade här, pysslar lite med bloggen, letar bil ( pappa vill visst inte att jag ska köpa någon) och så ska jag lära mig dosan till internetbanken som jag äntligen har ordnat! :)

Hoppas på att få se eme igen om en stund så ska vi kanske slänga i lite mer färg i håret på mig, imorrn ska klippning bokas för nu är jag trött på de här! Förnyelse tack!

Vad ska ni göra ikväll?

Puss & Kram
 / Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0