En dag i goda vänners sällskap:)

Vaknade av en del mycket trevliga sms i lagom tid, klockan tio. Eller det var något där vid 8 med tror jag, men somnade om? :) haha. Gillar iaf att vakna med sms väntandes på att bli lästa:)

Efter lite pyssel fick jag med Beccabus på en promenad, fick äntligen se deras lägenhet, typ fem månader efter att de flyttat in eller så. Vart chockad av hennes totalcoola men för Becca väldigt rosa rum! :D haha. Hon ska få inreda åt mig när jag flyttar hemifrån:)

Sedan kom jag hem, skulle sy upp mina gardiner tänkte jag. Hum. Låt mig ALDRIG gåå loss på gardiner igen. Efter att ha gjort ett försök med den ena, och den vart 30 cm för kort, gav jag fan i den andra tills en bättre dag. Om jag byter plats på dom, kan den andra längden få rätt längd, och den för korta kommer gömmas bakom soffan. Mohaha.

Gick ner på stan med Felicia, åt en toast på coffehouse, har varit där inte mindre än tre gånger sen i torsdags. Oj oj ny vana börjar skapas. Bytte sällskap igen, träffade Sani och gick runt o strosade lite. Efter lite tjureri(från min sida) på drakarna hemma så gjorde tonåringen i mig revolt, ringde sandra och tog 25 minuter senare bussen till Vikbolandet :) Hyrde film, När den rätte tittar in, och käkade alldeles för mycket godis, dock lite melon med:)

Imorrn får vi se vad som händer, tog dock extra pass, så jobbar kvällen:)

This used to be a funhouse... But now itäs full of evil clowns....Pink vet hur jag har det.

Kommentarer
Postat av: Sani

för en gångs skull var det ju faktiskt du som surade ihop lite :) framsteg!!! Vi borde ur den synvinkeln umgås mer ^^

2009-03-05 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0