Den som har makten..

.. att göra dig lyckligast i världen. Har också makten att ta lyckan ifrån dig och göra dig olyckligast i världen.

Det är orden som snurrat i mitt huvud halva kvällen.

Jag hae varit på absolut strålande humör i ett par dagar nu. Sa till Sandra för någon dag sedan, att när man är såhär lycklig, och kommer underfund med det, då väntar man på humörsdippen. För man vet att den kommer. Och se på sjutton det gjorde den. 8 väntande sms på kortrasten var knappt en uppmuntran efter lite tjurerier från kassaledaren. Dock vann jag fighten idag, jag var på sånt humör. Jag som alltid är lite rädd för henne, idag hade jag släpat in henne på kassakontoret för egen förmåga om hon behandlat mig orättvist. Men tur för henne, hon höll sig i skinnet.

Inga sthlmspojkar i helgen, måste erkänna att jag är något besviken. Hela helgen är ju planerad för ett besök. Jag borde vara glad, slipper ett pestochpina pass bakfull på lördag. I gengäld känns de tomt utan planer....

Thats what you get when you let your heart win...And i can't run away.


Bara för att peppa mig själv..Här kommer lite bilder från min och fies promenad häromdagen. Massa toppenfina kort!:D

Uppochner.


Fisen<3


Vi håller ihop och vi håller hårt i varandra. Mycket tack vare att hon håller hårdast i mig.
Så jag inte tappar taget:)


Någon hade haft sin julgran kvar väldigt länge??

Finaste Fie!


Nu ska jag  kolla in vad liu har att erbjuda. Så jag kommer ifrån ångesten över att vara fast här.
Hoppas ni sover gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh nej så fort tror jag inte hon märker. Haha.. Tror det är typ en besök eller någonting som kommer säga det till henne. :)

2009-03-06 @ 00:06:06
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: isabelle

cool bakrundsbild på bloggen!

2009-03-06 @ 17:56:29
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0