Där gick den helgen...

Min helg var. Hum. Så långt ifrån planerat som möjligt. I fredags var tanken vin och trevligt sällskap i vackra huset vid sjön. Icke. Det skulle göras badrum. Så det slutade med att jag lämnade min vinare, åkte in till stan och surade på vägen. Inte ännu en fredagkväll hemma, hur deprimerande är mit liv? Så hörde av mig till mina vänner som alltid gör något och jag slutade på en väldgt trevlig filmkväll utan film, vi orkade bara tio minuter. Haha.

Igår var det jobb, det gick rätt fort faktiskt:) Såg fram emot en ordentlig fartfylld partykväll med Emlan, Kristinas födelsedagsfest skulle bli vår förfest! Efter lite segande från fröken Heikkinen, så var klockan 22 när vi var där Dock vart vi nog aningen besvikna när vi upptäckte att det bara var 89or och 90or. Men vi drack upp vårt vin och vår cider och begav oss ner mot otten med tysken som sällskap.

Då hände det där man inte trodde skulle hända. Nekat inträde på otten, trots att de inte hade kö! Hugos kö var ca 1 och halv timme lång, jag vägrade. Så vi promenerade upp till Tina igen, dock kom vi aldrig hela vägen dit. Hamnade på villovägar som innefattade en nittia, en tysken som sa vad jag behövde få höra, en eme som var mycket sur och envis, och ett smygande in på mitt rum....

Det var det. Absolut inte min ide om en toppenhelg. Dissen igår igen jaha. Jag börjar vänja mig. Jag hoppas på trevligt sällskap i veckan istället. Ut med det nygamla och in med det gamla, jaha de funkar för mig tror jag:)


Rymmer från stan nu så jag inte hittar på dumheter ikväll. Ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0