Som plåster på såren

Idag var en låång dag. Var jättetrött när jag vaknade i viken klockan nollsextrettio imorse. Väckte barnen och allt som skulle göras, sen klockan halv nio skjutsade mormor mig till bussen. Somnade nästan till lagom till hageby...Typsikt! Ögonen har varit suddiga hela dagen, vädret har nog gjort sitt! Jobbade 11-19 och fick ett trevligt återseende med alexandra som varit på Resan som alla gör och jag med vill göra. 3 månader, thailand, malaysia, kambodja och nåt mer. Jag vill ju till Aussie dock;)

Åkte till Oskar sen, han var lika seg som jag och det blev simpsons och family guy (  Båda serier jag börjar uppskatta mer, bra eller dåligt? :S ). Kebab fick det bli och en skräckis som gick på sexan. Huh! Hide and seek! Hatar när man sitter och väntar på att filmer ska bli riktigt läskiga, och inget händer! Vill inte bli rädd men onödigt att sitta o spänna sig i onödan? :)

Har haft en trevlig kväll med prat om killar och tjejer, ex och gamla ragg, och om hur fel tjejer och killar kan kommunicera ibland. Haha. Oskar har en egen liten slogan...

Oskar- Som plåster på såren.

Det passar dig utmärkt.

Kommentarer
Postat av: o

http://open.spotify.com/user/ossyman1/playlist/2Mt7PRccrlcfGHTfhCTRUm

2009-06-06 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0