Powerwalk med shettisen?? :)

Idag har jag varit duktig! Andra dagen i rad jag vaknar halv sju och kliver upp, ska försöka kliva upp lite tidigare och soma tidigare, så jag får ut mer av dagarna. Åkte och red imorse och min underbara pärlahäst, som var kanon! Njöt i fulla drag, och kände mig levande för första gången på länge länge..

Tog en VÄLDIGT kort promenad med pluto och aragorn när jag kom tillbaka.Aragorn var inte sugen på att vara med på mitt påhitt, men Pluto däremot bockade runt i hagen när vi kom, uppenbart lycklig över sällskapet. Så! Tog med honom på en powerwalk, han travade och jag gick. Snabbt!

Halvägs vänder vi och hem gick det om möjligt ännu fortare! Var nästan tvungen att springa, men tog jag minst steg vart det bocksprång. Plutten. Haha. Kändes som midsommar att gå där i regnet med musik i örat, pluto trippandes bredvid och lupinerna som blommar :) Mys!

Nu hoppas jag att jag inte missuppfattat mitt nya sommarschema...? Jag skulle bli så nöjd, så nöjd om det är som jag tror?! Vågar jag hoppas eller blir jag besviken? Det återstår att se..

Imorrn återkommer jag till Norrköping, halv sju går jag upp, skickar ungarna till skolan, jobbar 11-19 och sen ska jag hitta på något med Oskar =)

Jag önskar God natt!


Pluto i första vintern här. Lika tjock idag. Trots att han nu har förlorat all vinterpäls...


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha! Vilken tjockis alltså. :P

2009-06-02 @ 23:36:12
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0