Mina härliga dagar

Uppdatering:

Igår var det jobb hela dagen, lyckades få en kvart ute på lunchen, skönt! Kvällen gav en besvkelse i U21 men Sverige var ju nära :) Sedan blev det att gå förbi Sara med Jenn, där även Karro, keski och två tillbefann sig. Sedan väntade hugo på oss, och för första gången där kan jag säga att jag hade kul! vi dansade med macke och tysken, sedan satt jag, hör och häpna på uteserveringen resten av kvällen. Träffade en bekant, Jerry som jag pratade en hel del med, vi uppateradde varandra helt enkelt. Vi har ju bara setts en gång innan, haha. Det var trevligt! Kom hem halv fyra...

Idag: Hade jag ställt klockan på nio, fem timmars sömn knappt. Stängde av klockan, somnade om, väntade på att linus skulle vakn så han kunde ringa o väcka mig,,haha. Vi åkte och solade och Glassade i Folkparken :) Härliga dagar, och det bästa är att dom fortsätter...:)

Ikväll: Skulle jag åkt til Sandra, men hon vr för trött för att orka med mig, så nu blundar jag halvt om halvt här. Ska istället på inflyttningsfest hos Eme och Philip! Blir nog skoj! :)

Imorrn: Ska jag jobba 11-2130. Ni vet var jag finns!

Och för första gången tar jag det som det kommer. Vad gör du med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0