Jag ska flytta till Danmark?

Så, har varit tyst här ett tag. Antar att det tyder på att jag faktiskt gjort saker! Såg ju film o så med Oskar i onsdag, i torsdags fick jag lite tid med min granne, mysigt, jag har saknat henne. Igår vart det otten med tina, skoj skoj! Danslusten väcktes till liv efter att ha legat nere flera veckor. Jag har fortfarande inte hittat den där galna Josefina som fanns för några veckor sedan. Det finns några händelser som förstörde så mycket. Mer än jag kanske anat.

Idag vart det bakisdag med grannen igen, såg en skräckis med kebabpizza och cola som sällskap, standard ju, men jag tyckte den var alldeles för läskig för mig, så det blev bernard och bianca istället. Blundade halva filmen, Felicia somnade och sen gck jag hem för att försöka få sova en kvart, men nej. Bror min förstörde de. Men sen bar det av ner till Trädgårn för att se matchen mellan Sverige och Danmark. Trevligt där ihop med bus och nockis,tysken, karolina,munken och tinowixen. Dock sög ju matchen och till er som missat de, Sverige fick stryk efter många många missar. Jag ska flytta till Danmark. 80% ögongodis bara i landslaget! Mums;)

Hem kära(?) hem, men nu kryper jag ner under mitt mystäcke och somnar till min favorit twilight. Såå.

På måndag kanske jag blir bilägare? Kan ju hoppas iaf. Kanske jag hittar ett flyktställe med då? Igår var droppen.

Godnatt med er! Imorrn hittar ni mig på CG såklart. Making money, näst sista dagen i kassan!

/ Josefina.x.


Kommentarer
Postat av: Tina

Håller med! Apkul me dig på otten, alltid skönt o va med nån mer singeltjej ;)

2009-06-07 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0